DARMOWA dostawa
Już od 0 zł
Szybka wysyłka
Nawet w 24h
Zwrot do 30 dni
Bezpieczne zakupy

Produkty z tej samej serii

Informacje o produkcie

Dostrzegalną od pierwszego spojrzenia zaletą lampy wiszącej FRUDO są trzy źródła światła zespolone w jedną całość przy pomocy obszernej, metalowej podsufitki. W połowie przezroczyste, szklane klosze podkreślają pomysły wypływające z nowoczesnego stylu lampy, natomiast czarna oprawa swoją elegancją i minimalizmem pozwala urządzić wnętrze salonu, jadalni czy sypialni z gustem i innowacyjną nutą.

FRUDO jest kolekcją oświetlenia o bardzo charakterystycznym wyglądzie, wynikającym z jednej strony z wielu punktów świetlnych umieszczonych na niewielkim obszarze, odpowiadającemu wielkości podsufitki, a z drugiej pięknem i designerską formą kloszy. Dzięki aż trzech źródłom światła lampa wisząca nadaje się do każdej przestrzeni, zarówno małej, jak i o pokaźnych rozmiarach, gdzie nie będzie miała problemu z doświetleniem nawet najgłębszych zakamarków. Każdy z kloszy wykonany jest z połączonych ze sobą szkła – w dolnej części- i metalu u góry, co tworzy interesującą dekorację lampy, a jednocześnie pozwala na jeszcze efektywniejszą pracę produktu. Konstrukcja kloszy przypomina krople deszczu – kopułowy dół z otwartym spodem oraz wysmuklona górna część, z której bezpośrednio wychodzi czarny, regulowanej długości kabel.

Kolor i materiał
Kolor lampyczarny, przezroczysty
Kolor klosza/abażuruczarny, przezroczysty
Materiał lampymetal, szkło
Materiał klosza/abażuruszkło
Kolor podsufitkiczarny
Kolor kabla/łańcuchaczarny
Dane techniczne
Typ żarówkiwszystkie typy żarówek
Ilość punktów światła3
Rodzaj gwintuE27
Moc oprawki(W)40
Napięcie(V)220-240
Stopień szczelnościIP20
Waga produktu6 kg
Rozmiar
Średnica lampy18 cm
Średnica klosza/abażuru18 cm
Szerokość lampy45 cm
Wysokość lampy25 cm
Wysokość klosza/abażuru25 cm
Zakres regulacji (wysokość lampy wliczona)Od 45 cm do 115 cm
Informacje dodatkowe
StylNowoczesny
Seria produktuFRUDO
MarkaLumina Deco
Żarówka w zestawienie
Gwarancja24 miesiące

Opinie (0)

Zakupy na raty

Skorzystaj z zakupów z ratami z PayU!
W naszym sklepie internetowym masz możliwość dokonania zakupu, płacąc za zakupy w wygodnych miesięcznych ratach, mogąc przeznaczyć pozostałe zgromadzone oszczędności na inny cel. Z rat PayU można skorzystać, jeżeli zakupy mieszczą się w przedziale od 300 do 50 000 zł. PayU jest pośrednikiem pomiędzy pożyczkobiorcą a instytucją finansową. Rat PayU udzielają trzej pożyczkodawcy – mBank SA , Kreditech Polska Sp. z o.o. i Alior Bank SA. Weryfikacja wniosku ratalnego trwa zwykle do 2 minut, w przypadku uzyskania pozytywnej decyzji banku - masz możliwość natychmiastowego dokończenia zamówienia. Zapewnia także bezpieczeństwo danych zgodnie ze standardami branżowymi. Przesyłane informacje są zaszyfrowane, nie są nigdzie zapisywane ani udostępniane osobom trzecim.

A co jeśli będziesz chciał zwrócić towar?
Kupując u nas, możesz w terminie 30 dni od otrzymania zamówienia, wysłać do nas oświadczenie o rezygnacji z zakupu i zwrócić towar. Po potwierdzeniu odstąpienia od umowy oraz zleceniu zwrotu w systemie PayU, środki zostaną przekazane bezpośrednio na rachunek pożyczkodawcy powiązany z kredytem, a Ty otrzymasz potwierdzenie e-mail od PayU.

A co jeśli nie dostanę pożyczki?
Twój zakup nie zostanie zrealizowany, jeśli Organizacja Finansująca nie udzieli Ci kredytu lub jeśli po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, nie wykonasz kolejnych kroków polegających na weryfikacji tożsamości i zatwierdzeniu warunków umowy kredytowej za pomocą otrzymanego kodu SMS. Aby wówczas zrealizować zakupy, wystarczy wrócić do naszego sklepu i wybrać inną formę płatności.

Ostatnio przeglądane

Pytania i odpowiedzi

Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie, należy:

1. Dodać interesujące produkty do koszyka, a następnie do niego przejść.

2. Wybrać preferowaną formę dostawy i płatności.

3. Wypełnić niezbędne dane, a w razie potrzeby, wprowadzić również dane do faktury.

4. Wprowadzić opcjonalną uwagę do zamówienia i potwierdzić regulamin sklepu.

5. Sfinalizować i potwierdzić zamówienie, klikając przycisk "Zapłać".

W przypadku jakichkolwiek problemów, prosimy pamiętać, że zamówienie można złożyć również i telefonicznie, czy też poprzez e-mail.

Czy można dokonać zakupów bez rejestracji?

Tak. W przypadku zakupów w naszym sklepie internetowym konto nie jest wymagane, rejestracja jest całkowicie dobrowolna.

Rejestracja pozwala uzyskać dodatkowy dostęp do historii zamówień, zapisywania wybranych produkty, a także szybkiego i wygodnego składania zamówienia, bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

Czy można uzyskać fakturę VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Wystarczy podczas składania zamówienia w sklepie internetowym zaznaczyć pole „Proszę o fakturę na firmę” i podać dane do faktury.

Jak szybko nastąpi wysyłka?

Dokładamy starań, aby zamówienia realizować błyskawicznie - ponad 97% wysyłamy już w 24h. W przypadku, gdy szczególnie zależy Ci na szybkości realizacji zamówienia, poinformuj nas o tym, dodając komentarz przy składaniu zamówienia.

Czy zabezpieczacie przesyłki przed uszkodzeniem?

Tak, aby zabezpieczyć przesyłki przed ryzykiem uszkodzenia używamy fabrycznych opakowań, wnętrze wypełniamy wieloma warstwami styropianu, a na zewnętrznej stronie paczki umieszczamy ostrzegawcze taśmy, które informują o jej delikatnej zawartości. 

Ile kosztuje dostawa?

Dla wszystkich przedpłaconych zamówień powyżej 200 zł, dostawa jest całkowicie darmowa!

W przypadku zamówień poniżej tej kwoty, należy liczyć się z kosztem dostawy w wysokości 15 zł lub 20 zł w przypadku wysyłek za pobraniem.

Jakie są dostępne metody płatności?

Zamówienie opłacić można na wiele sposobów:

  • Przy pomocy szybkich płatności PayU lub Przelewy24
  • Płatnością BLIK
  • Kartą bankową Visa, bądź Mastercard
  • Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto bankowe: PKO Bank polski 67 1020 1169 0000 8002 0807 5386
  • Płatność za pobraniem - zapłata gotówką lub kartą, przy kurierze

Więcej na temat sposobów płatności możesz przeczytać tutaj.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak. Wszystkie produkty posiadamy dostępne od ręki, można je odebrać bezpośrednio z naszego showroomu w Broniszach, przy ulicy Świerkowej 1A. Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.

Jak zwrócić produkt?

Na wypadek, gdyby produkt nie spełnił oczekiwań lub zmieniłaby się koncepcja wnętrza, umożliwiamy dokonanie zwrotu w ciągu nawet 30 dni. Ponadto, oferujemy wygodne możliwości zwrotu, w tym opcję zamówienia kuriera po odbiór przesyłki. Więcej o przebiegu procedury dowiesz się tutaj.

PISZĄ O NAS



Wysyłka
Płatności
Opinie