Zamówienie w sklepie internetowym Lumina Deco możesz złożyć samodzielnie poprzez dodanie produktu do koszyka i wypełnienie potrzebnych danych, drogą mailową, jak i również kontaktując się z nami telefonicznie.
Nie. Do przeprowadzenia zakupów w naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Mogą Państwo swobodnie skorzystać z opcji „szybkie zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna i wiąże się z szeregiem benefitów wymienionych poniżej.
Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.
Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia, bądź też dodać stosowną wzmiankę w wiadomości do nas. Fakturę wyślemy drogą elektroniczną na podany adres e-mail.
Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia. Dodatkowo, zawsze mogą Państwo się z nami skontaktować, celem udzielenia informacji na temat aktualnego statusu zamówienia.
Niemalże wszystkie zamówienia wysyłamy w przeciągu 24h od zaksięgowania płatności. W przeciwieństwie do konkurencyjnych sklepów, wszystkie wystawione produkty posiadamy na stanie, dostępne "od ręki". Pozwala to nam na bardzo szybką realizację zamówień, zdecydowaną większość wysyłamy natychmiastowo po zaksięgowania wpłaty.
Przy płatności z góry (przelew bankowy, bądź szybkie płatności), wszystkie nasze produkty, niezależnie od wartości zamówienia i wagi, wysyłamy za darmo. Przesyłka kurierska pobraniowa jest dodatkowo płatna i koszt takiej usługi wynosi 20 zł.
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich DPD oraz DHL. Standardowe godziny pracy kurierów to 8.00-16.00 w dni robocze. Specjalne życzenia związane z terminem realizacji dostawy prosimy zawrzeć w komentarzu do zamówienia - wówczas kurierzy firm, z którymi współpracujemy, telefonicznie poinformują Cię o przybliżonych godzinach doręczenia. Możesz też śledzić przesyłkę online - numer listu przewozowego otrzymasz w mailu generowanym automatycznie. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony z obsługi kuriera - poinformuj nas o tym!
Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:
-Korzystając z szybkich płatności elektronicznych Przelewy24 (z konta bankowego lub kartą płatniczą)
-Płatność kartą Visa/Mastercard
-Płatność przy pomocy serwisu PayPal
-Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na podane konto bankowe: PKO BP 67 1020 1169 0000 8002 0807 5386
-Za pobraniem - gotówką, kurierowi podczas dostawy
Tak. Wszystkie produkty posiadamy dostępne od ręki, więc jak najbardziej istnieje możliwość odbioru osobistego bezpośrednio z naszej ekspozycji w Piasecznie, po uprzednim kontakcie telefonicznym, bądź mailowym.
Nasz sklep dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć Ci towar najwyższej jakości. Pomimo restrykcyjnych kontroli, sporadycznie - z przyczyn losowych, może zdarzyć się dostawa uszkodzonego produktu. W takim przypadku należy niezwłocznie zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze - jeśli produkt okaże się uszkodzony, spisany protokół znacznie przyśpieszy proces wymiany. Następnie należy przesłać nam w wiadomości e-mail skanu protokołu, wraz z zdjęciem usterki.
Nigdy świadomie nie wysyłamy do Klienta produktu uszkodzonego - wszystkie towary sprawdzamy bezpośrednio przed wysyłką. Czasem jednak zdarzają się przesyłki uszkodzone w transporcie lub posiadające wady fabryczne, których wcześniej nie byliśmy w stanie zweryfikować. Aby zareklamować produkt, skontaktuj się drogą mailową, podając swoje dane, numer zamówienia i opis problemu. Dołączenie kilku zdjęć pomoże Działowi Reklamacji zdiagnozować problem i podjąć stosowne kroki. Dział Reklamacji w ciągu regulaminowych 14 dni skontaktuje się z Tobą z informacją, jakie są dalsze działania (odebranie produktu na nasz koszt, dosłanie brakujących elementów lub wymiana produktu).
Tak. Naszym priorytetem jest pełna satysfakcja Klienta. Z tego też powodu przewidziany ustawą termin 14 dni na odstąpienie od umowy wydłużyliśmy aż do 30 dni od daty otrzymania przesyłki, aby umożliwić Państwu spokojną, przemyślaną decyzję we własnym domu.
Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub inaczej go sobie wyobrażałeś, możesz zwrócić nieużywany produkt w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. W tym celu skontaktuj się z nami drogą mailową, przesyłając numer zamówienia wraz z informacją, że zwracasz produkt. Następnie spakuj go możliwie jak najdokładniej (najlepiej w oryginalne opakowanie) i odeślij do nas wraz z fakturą/paragonem oraz Twoimi danymi i numerem rachunku bankowego. Pamiętaj, że jako zwracający pokrywasz koszty przesyłki.
Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik). Dlatego też bardzo ważne jest, aby:
-dobrze i bezpiecznie spakować towar (w oryginalne opakowanie, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem),
-wybrać właściwego przewoźnika (takiego, który przede wszystkim bezpiecznie dostarczy przesyłkę),
-odpowiednio oznaczyć przesyłkę (np. „ostrożnie” dla elementów szklanych lub ceramicznych).
Szanując prawa każdego z naszych klientów, respektując rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) oraz odpowiednie prawo krajowe o ochronie danych osobowych, zobowiązujemy się do zachowania bezpieczeństwa i poufności pozyskiwanych danych osobowych podczas korzystania z strony internetowej i dokonywania zakupów w ramach Sklepu oraz zapewniamy, że w tym celu podejmuje wszelkie niezbędne działania. Informujemy, że wszyscy pracownicy naszego Sklepu zostali odpowiednio przeszkoleni w zakresie przetwarzania danych osobowych. Nigdy nie przekazujemy Twoich danych, nie sprzedajemy ich ani nie wymieniamy się nimi w celach marketingowych z innymi podmiotami. Dane przekazywane podmiotom zewnętrznym są używane tylko do świadczenia Ci naszych usług.
Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 09:00-16:00.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji poprzez 4 kanały komunikacji - można się z nami skontaktować zarówno telefonicznie (+48 516 778 888), mailowo (info@luminadeco.pl), poprzez chat umieszczony na stronie, jak i również pisząc do nas bezpośrednio na naszym Facebook'u Lumina Deco. Służymy pomocą i z chęcią udzielimy wszelakich wskazówek - zapraszamy do kontaktu!