Najczęściej zadawane pytania/FAQ

1. Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie w sklepie internetowym Lumina Deco możesz złożyć samodzielnie poprzez dodanie produktu do koszyka i wypełnienie potrzebnych danych, drogą mailową, jak i również kontaktując się z nami telefonicznie.

2. Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?

Nie. Do przeprowadzenia zakupów w naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Mogą Państwo swobodnie skorzystać z opcji „szybkie zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna i wiąże się z szeregiem benefitów wymienionych poniżej.

3. Po co mam się rejestrować w sklepie, skoro mam możliwość dokonania zakupu bez rejestracji?

Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

4. W jaki sposób mogę otrzymać fakturę?

Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia, bądź też dodać stosowną wzmiankę w wiadomości do nas. Fakturę wyślemy drogą elektroniczną na podany adres e-mail.

5. Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?

Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia. Dodatkowo, zawsze mogą Państwo się z nami skontaktować, celem udzielenia informacji na temat aktualnego statusu zamówienia.

6. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Niemalże wszystkie zamówienia wysyłamy w przeciągu 24h od zaksięgowania płatności. W przeciwieństwie do konkurencyjnych sklepów, wszystkie wystawione produkty posiadamy na stanie, dostępne "od ręki". Pozwala to nam na bardzo szybką realizację zamówień, zdecydowaną większość wysyłamy natychmiastowo po zaksięgowania wpłaty.

7. Ile kosztuje wysyłka?

Przy płatności z góry (przelew bankowy, bądź szybkie płatności), wszystkie nasze produkty, niezależnie od wartości zamówienia i wagi, wysyłamy za darmo. Przesyłka kurierska pobraniowa jest dodatkowo płatna i koszt takiej usługi wynosi 20 zł.

8. Czy mogę wybrać godziny doręczenia?

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich DPD oraz DHL. Standardowe godziny pracy kurierów to 8.00-16.00 w dni robocze. Specjalne życzenia związane z terminem realizacji dostawy prosimy zawrzeć w komentarzu do zamówienia - wówczas kurierzy firm, z którymi współpracujemy, telefonicznie poinformują Cię o przybliżonych godzinach doręczenia. Możesz też śledzić przesyłkę online - numer listu przewozowego otrzymasz w mailu generowanym automatycznie. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony z obsługi kuriera - poinformuj nas o tym!

9. Jak mogę zapłacić za wybrany towar?

Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:

-Korzystając z szybkich płatności elektronicznych Przelewy24 (z konta bankowego lub kartą płatniczą)
-Płatność kartą Visa/Mastercard
-Płatność przy pomocy serwisu PayPal
-Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na podane konto bankowe: PKO BP 74 1020 1169 0000 8302 0219 8174
-Za pobraniem - gotówką, kurierowi podczas dostawy

10. Dlaczego moja płatność została odrzucona?

Płatność może zostać odrzucona z różnych powodów. Na początku sprawdź, czy akceptujemy Twój typ karty (Visa Credit, Visa Debit lub Mastercard). Następnie upewnij się, że wprowadziłeś prawidłowe dane karty i polski adres korespondencyjny. Jeśli otrzymasz kod błędu, skontaktuj się z nami. W przypadku, gdy system nadal odrzuca płatność, wina może leżeć po stronie Twojego banku.

11. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak. Wszystkie produkty posiadamy dostępne od ręki, więc jak najbardziej istnieje możliwość odbioru osobistego bezpośrednio z naszej ekspozycji w Piasecznie, po uprzednim kontakcie telefonicznym, bądź mailowym.

12. Dlaczego moja lampa dotarła bez żarówki?

Większość z oferowanych przez nas lamp nie posiada w komplecie żarówek, jednak zawsze dołączamy informację, jaki typ żarówki pasuje do zakupionego produktu. Są to popularne, łatwo dostępne rodzaje.

13. Towar przyszedł niekompletny. Co robić?

Dokładamy wszelkich starań, aby wyeliminować takie sytuacje, jeśli jednak zdarzyło się, że otrzymałeś niekompletny towar, prosimy o możliwie najszybszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Bezzwłocznie zajmiemy się rozwiązywaniem Twojego problemu.

14. Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?

Nasz sklep dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć Ci towar najwyższej jakości. Pomimo restrykcyjnych kontroli, sporadycznie - z przyczyn losowych, może zdarzyć się dostawa uszkodzonego produktu. W takim przypadku należy niezwłocznie zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze - jeśli produkt okaże się uszkodzony, spisany protokół znacznie przyśpieszy proces wymiany. Następnie należy przesłać nam w wiadomości e-mail skanu protokołu, wraz z zdjęciem usterki.

15. Jak złożyć reklamację na produkt?

Nigdy świadomie nie wysyłamy do Klienta produktu uszkodzonego - wszystkie towary sprawdzamy bezpośrednio przed wysyłką. Czasem jednak zdarzają się przesyłki uszkodzone w transporcie lub posiadające wady fabryczne, których wcześniej nie byliśmy w stanie zweryfikować. Aby zareklamować produkt, skontaktuj się drogą mailową, podając swoje dane, numer zamówienia i opis problemu. Dołączenie kilku zdjęć pomoże Działowi Reklamacji zdiagnozować problem i podjąć stosowne kroki. Dział Reklamacji w ciągu regulaminowych 14 dni skontaktuje się z Tobą z informacją, jakie są dalsze działania (odebranie produktu na nasz koszt, dosłanie brakujących elementów lub wymiana produktu).

16. Jestem niezadowolony z zakupu, czy mogę zwrócić towar?

Tak. Naszym priorytetem jest pełna satysfakcja Klienta. Z tego też powodu przewidziany ustawą termin 14 dni na odstąpienie od umowy wydłużyliśmy aż do 30 dni od daty otrzymania przesyłki, aby umożliwić Państwu spokojną, przemyślaną decyzję we własnym domu.

17. Jak zwrócić produkt?

Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub inaczej go sobie wyobrażałeś, możesz zwrócić nieużywany produkt w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. W tym celu skontaktuj się z nami drogą mailową, przesyłając numer zamówienia wraz z informacją, że zwracasz produkt. Następnie spakuj go możliwie jak najdokładniej (najlepiej w oryginalne opakowanie) i odeślij do nas wraz z fakturą/paragonem oraz Twoimi danymi i numerem rachunku bankowego. Pamiętaj, że jako zwracający pokrywasz koszty przesyłki.

18. Kto odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego?

Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik). Dlatego też bardzo ważne jest, aby:

-dobrze i bezpiecznie spakować towar (w oryginalne opakowanie, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem),
-wybrać właściwego przewoźnika (takiego, który przede wszystkim bezpiecznie dostarczy przesyłkę),
-odpowiednio oznaczyć przesyłkę (np. „ostrożnie” dla elementów szklanych lub ceramicznych).

19. Oddałem towar lub anulowałem zamówienie. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu pieniądze niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

20. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Szanując prawa każdego z naszych klientów, respektując rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) oraz odpowiednie prawo krajowe o ochronie danych osobowych, zobowiązujemy się do zachowania bezpieczeństwa i poufności pozyskiwanych danych osobowych podczas korzystania z strony internetowej i dokonywania zakupów w ramach Sklepu oraz zapewniamy, że w tym celu podejmuje wszelkie niezbędne działania. Informujemy, że wszyscy pracownicy naszego Sklepu zostali odpowiednio przeszkoleni w zakresie przetwarzania danych osobowych. Nigdy nie przekazujemy Twoich danych, nie sprzedajemy ich ani nie wymieniamy się nimi w celach marketingowych z innymi podmiotami. Dane przekazywane podmiotom zewnętrznym są używane tylko do świadczenia Ci naszych usług. 

21. Czy dane osobowe wprowadzone przy zamówieniu „bez rejestracji” również są przetwarzane przez Sklep?

Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.

22. W jakich godzinach pracujemy?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 10:00-15:00.

23. Czy szukacie projektantów i sklepów internetowych do współpracy?

Tak. Nasza oferta nie byłyby tak wyjątkowa, gdyby nie wielki talent i zaangażowanie partnerów, z którymi współpracujemy. Wciąż pozostajemy otwarci na nowe relacje, które pozwolą rozwijać i uatrakcyjniać naszą ofertę. Kliknij tutaj, aby poznać szczegóły. Czekamy na Ciebie!