Najczęściej zadawane pytania/FAQ

1. Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie, należy:

1. Dodać interesujące produkty do koszyka, a następnie do niego przejść.

2. Wybrać preferowaną formę dostawy i płatności.

3. Wypełnić niezbędne dane, a w razie potrzeby, wprowadzić również dane do faktury.

4. Wprowadzić opcjonalną uwagę do zamówienia i potwierdzić regulamin sklepu.

5. Sfinalizować i potwierdzić zamówienie, klikając przycisk "Zapłać".

W przypadku jakichkolwiek problemów, prosimy pamiętać, że zamówienie można złożyć również i telefonicznie, czy też poprzez e-mail.

2. Czy posiadanie konta jest niezbędne do złożenia zamówienia?

Nie. W przypadku zakupów w naszym sklepie internetowym konto nie jest wymagane, rejestracja jest całkowicie dobrowolna. Rejestracja pozwala uzyskać dodatkowy dostęp do historii zamówień, zapisywania wybranych produkty, a także szybkiego i wygodnego składania zamówienia, bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

3. Czy możliwe jest uzyskanie faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Wystarczy podczas składania zamówienia w sklepie internetowym zaznaczyć odpowiednie pole i podać wszystkie niezbędne dane, w tym numer NIP, który będzie widniał na fakturze. Faktura zostanie przesłana drogą e-mail, nie później niż do 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy towaru.

4. Co zrobić, jeśli wystąpił problem ze złożeniem lub opłaceniem zamówienia?

Nie przejmuj się, skontaktuj się z nami telefonicznie, bądź drogą e-mail, a z pewnością pomożemy. Pamiętaj, że jeżeli wystąpił problem z opłaceniem zamówienia, zawsze możesz dokonać tradycyjnego przelewu bankowego i przesłać nam potwierdzenie płatności - zamówienie będzie wówczas realizowane bez zbędnych opóźnień.

5. Jakie są dostępne formy dostawy?

Oferujemy dostawę kurierską (zarówno przedpłaconą, jak i za pobraniem), a także możliwość odbioru osobistego w naszym salonie w Broniszach, pod Warszawą. Dostawy realizujemy przy pomocy firm kurierskich DPD oraz DHL, w zależności od charakteru towaru.

6. Jakie są koszty dostawy?

Oferujemy darmową dostawę dla wszystkich przedpłaconych zamówień powyżej kwoty 200 zł. W przypadku zamówień poniżej tej kwoty, koszt przedpłaconej przesyłki kurierskiej wynosi 15 zł, a przesyłka kurierska pobraniowa zawsze wiąże się z opłatą 20 zł.

7. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Szybkość realizacji zamówienia zależy w głównej mierze od producenta - dokładamy wszelkich starań, aby wysyłki były realizowane jak najszybciej. Stosowną informację, wraz z przewidywanym terminem wysyłki, odnajdziesz na karcie poszczególnych produktów - dodatkowo otrzymasz również odpowiednią informację drogą mailową.

8. Czy mogę śledzić status swojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i linkiem do strony, na której to możesz wygodnie śledzić status Twojego zamówienia. Dodatkowo, będziesz na bieżąco informowany drogą e-mail o poszczególnych etapach realizacji wysyłki zamówienia. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania odnośnie śledzenia zamówienia, zawsze możesz skontaktować się z działem obsługi klienta sklepu internetowego, którzy chętnie Ci pomogą.

9. Czy mogę poprosić o dostawę w późniejszym terminie?

Tak, możemy dokonać wysyłki zamówienie w terminie późniejszym. Wystarczy dodać stosowną prośbę w wiadomości do zamówienia, wskazując preferowany termin dostawy.

10. Jakie są dostępne metody płatności?

Zamówienie opłacić można na wiele sposobów:

- Przy pomocy szybkich płatności PayU lub Przelewy24

- Płatnością BLIK

- Kartą bankową Visa, bądź Mastercard

- Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto bankowe: PKO Bank polski 67 1020 1169 0000 8002 0807 5386

- Płatność za pobraniem - zapłata gotówką lub kartą, przy kurierze

Więcej na temat sposobów płatności możesz przeczytać tutaj.

11. Czy lampy mają żarówki w komplecie?

Jest to zależne od produktu. Jeżeli lampa zawiera w komplecie źródło światła – wówczas taka informacja jest podana w opisie danej lampy, jednakże większość oferowanych opraw nie posiada w komplecie źródeł światła. Mając to na względzie, dołączamy informację, jaki typ żarówki pasuje do zakupionego produktu. Są to najczęściej popularne, łatwo dostępne rodzaje.

12. Towar przyszedł niekompletny. Co robić?

Dokładamy wszelkich starań, aby wyeliminować takie sytuacje, jeśli jednak zdarzyło się, że otrzymałeś niekompletny towar, prosimy o możliwie najszybszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta na adres info@luminadeco.pl. Bezzwłocznie zajmiemy się rozwiązywaniem Twojego problemu.

13. Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?

Nasz sklep dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć Ci towar najwyższej jakości - z tego też względu, wszystkie towary są sprawdzane bezpośrednio przed wysyłką. W sytuacji, gdy produkt został dostarczony uszkodzony, należy niezwłocznie zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby móc sporządzić protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze - jeśli produkt okaże się uszkodzony, spisany protokół znacznie przyśpieszy proces wymiany. Następnie należy przesłać nam w wiadomości e-mail skanu protokołu, wraz ze zdjęciem usterki, a my dołożymy starań, aby pomóc rozwiązać problem.

14. Jak złożyć reklamację na produkt?

Aby zareklamować produkt, skontaktuj się drogą mailową, podając swoje dane, numer zamówienia i opis problemu. Dołączenie kilku zdjęć pomoże Działowi Reklamacji zdiagnozować problem i podjąć stosowne kroki. Dział Reklamacji w ciągu regulaminowych 14 dni skontaktuje się z Tobą z informacją, jakie są dalsze działania (odebranie produktu na nasz koszt, dosłanie brakujących elementów lub wymiana produktu).

15. Czy można zamówienie zwrócić lub wymienić?

Tak, jeśli zamówienie nie spełni Twoich oczekiwań, możesz je wygodnie zwrócić lub wymienić w ciągu aż 30 dni od daty zakupu.

Więcej na temat zwrotów i wymian możesz przeczytać tutaj.

16. Oddałem towar lub anulowałem zamówienie. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu pieniądze niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

17. Kto odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego?

Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik). Dlatego też bardzo ważne jest, aby:

-dobrze i bezpiecznie spakować towar (w oryginalne opakowanie, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem),

-wybrać właściwego przewoźnika (takiego, który przede wszystkim bezpiecznie dostarczy przesyłkę),

-odpowiednio oznaczyć przesyłkę (np. „ostrożnie” dla elementów szklanych lub ceramicznych).

18. W jakich godzinach pracujemy?

Nasza obsługa klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z zamówieniem, można skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem +48 688 881 003, bądź też drogą e-mail na adres info@luminadeco.pl.

19. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Szanując prawa każdego z naszych klientów, respektując rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) oraz odpowiednie prawo krajowe o ochronie danych osobowych, zobowiązujemy się do zachowania bezpieczeństwa i poufności pozyskiwanych danych osobowych podczas korzystania z strony internetowej i dokonywania zakupów w ramach Sklepu oraz zapewniamy, że w tym celu podejmuje wszelkie niezbędne działania. Informujemy, że wszyscy pracownicy naszego Sklepu zostali odpowiednio przeszkoleni w zakresie przetwarzania danych osobowych. Nigdy nie przekazujemy Twoich danych, nie sprzedajemy ich ani nie wymieniamy się nimi w celach marketingowych z innymi podmiotami. Dane przekazywane podmiotom zewnętrznym są używane tylko do świadczenia Ci naszych usług. 



PISZĄ O NAS



Wysyłka
Płatności
Opinie