Najczęściej zadawane pytania/FAQ

1. Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie w sklepie internetowym Lumina Deco możesz złożyć samodzielnie poprzez dodanie produktu do wirtualnego koszyka i wypełnienie potrzebnych danych, kontaktując się z nami telefonicznie, jak i również drogą mailową.

2. Czy aby dokonać zakupów niezbędne jest posiadanie konta?

Nie. Do przeprowadzenia zakupów w naszym sklepie nie jest wymagane posiadanie konta. Mogą Państwo skorzystać z opcji „ zakupy bez rejestracji”. Rejestracja jest dobrowolna.

3. Po co mam się rejestrować w sklepie, skoro mam możliwość dokonania zakupu bez rejestracji?

Rejestracja oraz późniejsze logowanie na stronie umożliwia śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii, schowek na produkty oraz szybki i wygodny proces składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

4. Czy będę na bieżąco informowany o stanie realizacji mojego zamówienia?

Tak. Zarówno w przypadku dokonania zakupów bez rejestracji, jak i po zarejestrowaniu w sklepie każda zmiana statusu Państwa zamówienia wiąże się z automatycznym wysłaniem wiadomości na adres e mail podany przy składaniu zamówienia.

5. Jak mogę zapłacić za wybrany towar?

Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:

-Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku obsługiwanym przez system lub kartą płatniczą) - za pośrednictwem serwisu Przelewy24
-Płatność kartą Visa/Mastercard
-Płatność przy pomocy serwisu PayPal
-Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na podane konto bankowe: PKO BP 74 1020 1169 0000 8302 0219 8174
-Za pobraniem - gotówką, kurierowi podczas dostawy

6. Co mam zrobić, jeśli przesyłka dotrze do mnie uszkodzona?

W takim przypadku należy niezwłocznie zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Sugerujemy, aby sprawdzić towar od razu, przy kurierze - jeśli produkt okaże się uszkodzony, kurier od razu spisze protokół i zabierze paczkę z powrotem do nas.

7. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Z racji iż wszystkie produkty posiadamy dostępne od ręki, jak najbardziej istnieje możliwość odbioru osobistego z naszej ekspozycji w Piasecznie, po uprzednim kontakcie telefonicznym, bądź mailowym. 

8. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

W przeciwieństwie do konkurencyjnych sklepów, wszystkie wystawione produkty posiadamy na stanie, dostępne "od ręki". Pozwala to nam na bardzo szybką realizację zamówień, zdecydowaną większość wysyłamy natychmiastowo po zaksięgowania wpłaty.

9. W jaki sposób mogę otrzymać fakturę?

Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję przy składaniu zamówienia, bądź też dodać stosowną wzmiankę w wiadomości do nas. Fakturę wyślemy drogą elektroniczną na podany adres e-mail możliwie jak najszybciej.

10. Jak złożyć reklamację na produkt?

Nigdy świadomie nie wysyłamy do Klienta produktu uszkodzonego - wszystkie towary sprawdzamy bezpośrednio przed wysyłką. Czasem jednak zdarzają się przesyłki uszkodzone w transporcie lub posiadające wady fabryczne, których wcześniej nie byliśmy w stanie zweryfikować. Aby zareklamować produkt, skontaktuj się drogą mailową (lub listem tradycyjnym), wpisując swoje dane, numer zamówienia i opis problemu. Dołączenie kilku zdjęć pomoże Działowi Reklamacji zdiagnozować problem i podjąć stosowne kroki. Dział Reklamacji w ciągu regulaminowych 14 dni skontaktuje się z Tobą z informacją, jakie są dalsze działania (odebranie produktu na nasz koszt, dosłanie brakujących elementów lub wymiana produktu).

11. Jestem niezadowolony z zakupu, czy mogę zwrócić towar?

Tak, konsument ma wtedy prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.

12. Jak zwrócić produkt?

Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub inaczej go sobie wyobrażałeś, możesz zwrócić nieużywany produkt w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W tym celu skontaktuj się z nami drogą mailową, przesyłając numer zamówienia wraz z informacją, że zwracasz produkt. Następnie spakuj go możliwie jak najdokładniej(najlepiej w oryginalne opakowanie) i odeślij do nas wraz z fakturą/paragonem oraz Twoimi danymi i numerem rachunku bankowego. Na przesyłkę przyklej naklejkę “ZWROT”, którą dołączyliśmy do Twojej przesyłki. Pamiętaj, że jako zwracający pokrywasz koszty przesyłki.

13. Kto odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego?

Za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego odpowiadasz przede wszystkim Ty (oraz wybrany przez Ciebie przewoźnik). Dlatego też bardzo ważne jest, aby:

-dobrze i bezpiecznie spakować towar (w oryginalne opakowanie, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi towar przed uszkodzeniem),
-wybrać właściwego przewoźnika (takiego, który przede wszystkim bezpiecznie dostarczy przesyłkę),
-wykupić odpowiednie opcje (np. „ostrożnie” dla elementów szklanych lub ceramicznych) oraz odpowiednio oznaczyć przesyłkę.

14. Czy mogę wybrać godziny doręczenia?

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich DPD oraz DHL. Standardowe godziny pracy kurierów to 8.00-16.00 w dni robocze. Specjalne życzenia związane z terminem realizacji dostawy prosimy zawrzeć w komentarzu do zamówienia - wówczas kurierzy firm, z którymi współpracujemy, telefonicznie poinformują Cię o przybliżonych godzinach doręczenia. Możesz też śledzić przesyłkę online - numer listu przewozowego otrzymasz w mailu generowanym automatycznie. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony z obsługi kuriera - poinformuj nas o tym!

15. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Szanując prawa każdego z naszych klientów, respektując rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) oraz odpowiednie prawo krajowe o ochronie danych osobowych, zobowiązujemy się do zachowania bezpieczeństwa i poufności pozyskiwanych danych osobowych podczas korzystania z strony internetowej i dokonywania zakupów w ramach Sklepu oraz zapewniamy, że w tym celu podejmuje wszelkie niezbędne działania. Informujemy, że wszyscy pracownicy naszego Sklepu zostali odpowiednio przeszkoleni w zakresie przetwarzania danych osobowych. Nigdy nie przekazujemy Twoich danych, nie sprzedajemy ich ani nie wymieniamy się nimi w celach marketingowych z innymi podmiotami. Dane przekazywane podmiotom zewnętrznym są używane tylko do świadczenia Ci naszych usług. 

16. Czy dane osobowe wprowadzone przy zamówieniu „bez rejestracji” również są przetwarzane przez Sklep?

Tak. Dane osobowe podane przez Klienta dokonującego zakupu bez rejestracji są przetwarzane przez sklep celem realizacji zamówienia. Klient wybierając opcję „bez rejestracji” potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.

17. W jakich godzinach pracujemy?

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach: 10:00-15:00.