Zwroty

Procedura zwrotu

Oferujemy naszym klientom aż 30 dni, aby zmienić zdanie i zwrócić towar.

1

Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu. Formularz możesz pobrać tutaj.

2

Bezpiecznie zapakuj zwracane produkty w oryginalne opakowanie, mając na względzie zabezpieczenie w transporcie. Rozważ ubezpieczenie przesyłki kurierskiej.


3

Nadaj przesyłkę na adres:

Lumina Deco, Okulickiego 7/9, 05-500 Piaseczno

4

Zwrot środków zostanie dokonany tę samą metodą, w której opłacono przesyłkę.

Zostanie on dokonany w najkrótszym możliwym terminie, maksymalnie do 14 dni roboczych.

Potrzebujesz pomocy?


Przedzwoń do nas na numer

telefonu +48 505 700 088

Jesteśmy dostępni od 8:00 do 16:00



Wyślij nam wiadomość email

na adres info@luminadeco.pl

Odpowiadamy na wszystkie pytania


Dodatkowe informacje:

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U z 2014r., poz. 827) Konsument ma prawo odstąpić od umowy zakupu bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki, jednakże Klientom naszego sklepu internetowego Lumina Deco oferujemy możliwość zwrotu pełnowartościowego produktu lub wymiany na inny w terminie aż 30 dni. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje w przypadku towarów wykonanych na indywidualne zamówienie Konsumenta.


Zalecamy skorzystanie z formularza odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Państwu pieniądze niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. W przypadku, gdy towar okazał się być wadliwy, zwrócimy Państwu także i koszty wysyłki. W każdym innym przypadku koszty odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący. Prosimy wziąć pod uwagę, iż to kupujący odpowiada za ewentualnie uszkodzenia powstałe w trakcie transportu zwrotnego.



Wysyłka
Płatności
Opinie