Dostawa

W przeciwieństwie do wielu konkurencyjnych stron, wszystkie lampy posiadamy na stanie i gwarantujemy ich szybką wysyłkę. Dokładamy wszelkich starań, by transakcja przebiegła jak najszybciej - zdecydowaną większość zamówień wysyłamy już w przeciągu 24h. Szczególną uwagę poświęcamy pakowaniu - lampy umieszczamy w dodatkowych kartonach, które wypełniamy styropianem, a także uzupełniamy folią bąbelkową w celu stabilizacji podczas transportu. Wszystko po to, by nasi klienci otrzymywali towary w idealnym stanie!

W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez klienta, powinien on sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem uprawdopodabniającym, iż szkoda powstała podczas przewozu. Bardzo ważne jest, aby prawidłowo opisać w tym protokole stan opakowania oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć udział klienta w spowodowaniu szkody. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda. Klient może odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku bardzo ważne jest, aby niezwłocznie powiadomić o tym fakcie sprzedawcę. Niesporządzenie protokołu szkody transportowej lub niepełne sporządzenie, jak np. rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki, może opóźnić rozpatrzenie oraz może spowodować, iżklient przejmie ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabędzie produkt w takim stanie, w jakim go otrzymał.

Każda paczka wysyłana jest za pośrednictwem najlepszych firm kurierskich na rynku DPD i DHL. Do wszystkich zamówień dołączamy dowód zakupu - paragon lub na życzenie fakturę VAT(wysyłaną drogą elektroniczną). Zapewniamy dostawę produktów po całej Polsce. Kładziemy duży nacisk na to, by współpracować z czołowymi dostawcami, zapewniając naszym klientom możliwie szybki czas realizacji zamówienia, niskie ceny dostawy i najlepiej zabezpieczone przesyłki.