DARMOWA dostawa
Już od 0 zł
Szybka wysyłka
Nawet w 24h
Zwrot do 30 dni
Bezpieczne zakupy

Produkty z tej samej serii

Informacje o produkcie

Loftowy styl oświetlenia może objawiać się poprzez przemysłowy charakter zdobień czy ciekawie dobraną kolorystykę chromowanej oprawy i czarnego klosza, tak jak jest to ukazane w lampie ściennej DERI W2. Jej minimalistyczna forma sprawdzi się jako dodatkowy punkt świetlny w salonie, przedpokoju, sypialni czy garderobie.

DERI jest kolekcją, która zachwyca swoją solidnością oraz funkcjonalnością, a nade wszystko prostotą wykonania oraz elegancją kolorystyki. Cała postać lampy ściennej wykonana została z metalu barwionego na dwa kolory – chromowany oraz czarny, pokrywający wnętrze i powłokę stożkowego, krótkiego klosza. Designerska, a zarazem mocno stylizowana na klimat przemysłowy estetyka oprawy pod żarówkę jest główną atrakcją i charakterystycznym elementem tworzącym klimat lampy. Bezpośrednio do niej oraz do podsufitki u góry dopasowano metalowe, długie ramię, składające się z dwóch części składowych, tworzących ruchomą dźwignię pozwalającą na skierowanie źródła światła tam, gdzie akurat zajdzie taka potrzeba. Dzięki regulacji kąta nachylenia klosza jest perfekcyjnym narzędziem do pracy i nauki, ale również sprawdzi się jako lampa nocna przy łóżku w sypialni czy punktowe oświetlenie stołu w jadalni.

Kolor i materiał
Kolor lampyczarny, chrom
Kolor klosza/abażuruczarny
Materiał lampymetal
Materiał klosza/abażurumetal
Kolor podsufitkichrom
Dane techniczne
Typ żarówkiwszystkie typy żarówek
Ilość punktów światła1
Rodzaj gwintuE27
Moc oprawki(W)40
Napięcie(V)220-240
Stopień szczelnościIP20
Waga produktu3 kg
Rozmiar
Średnica lampy19 cm
Średnica klosza/abażuru19 cm
Długość lampy74 cm
Wysokość klosza/abażuru25 cm
Zakres regulacji (wysokość lampy wliczona)regulowany kąt nachylenia
Informacje dodatkowe
StylIndustrialny, Loft
Seria produktuDERI
MarkaLumina Deco
Żarówka w zestawienie
Gwarancja24 miesiące

Opinie (0)

Zakupy na raty

Skorzystaj z zakupów z ratami z PayU!
W naszym sklepie internetowym masz możliwość dokonania zakupu, płacąc za zakupy w wygodnych miesięcznych ratach, mogąc przeznaczyć pozostałe zgromadzone oszczędności na inny cel. Z rat PayU można skorzystać, jeżeli zakupy mieszczą się w przedziale od 300 do 50 000 zł. PayU jest pośrednikiem pomiędzy pożyczkobiorcą a instytucją finansową. Rat PayU udzielają trzej pożyczkodawcy – mBank SA , Kreditech Polska Sp. z o.o. i Alior Bank SA. Weryfikacja wniosku ratalnego trwa zwykle do 2 minut, w przypadku uzyskania pozytywnej decyzji banku - masz możliwość natychmiastowego dokończenia zamówienia. Zapewnia także bezpieczeństwo danych zgodnie ze standardami branżowymi. Przesyłane informacje są zaszyfrowane, nie są nigdzie zapisywane ani udostępniane osobom trzecim.

A co jeśli będziesz chciał zwrócić towar?
Kupując u nas, możesz w terminie 30 dni od otrzymania zamówienia, wysłać do nas oświadczenie o rezygnacji z zakupu i zwrócić towar. Po potwierdzeniu odstąpienia od umowy oraz zleceniu zwrotu w systemie PayU, środki zostaną przekazane bezpośrednio na rachunek pożyczkodawcy powiązany z kredytem, a Ty otrzymasz potwierdzenie e-mail od PayU.

A co jeśli nie dostanę pożyczki?
Twój zakup nie zostanie zrealizowany, jeśli Organizacja Finansująca nie udzieli Ci kredytu lub jeśli po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, nie wykonasz kolejnych kroków polegających na weryfikacji tożsamości i zatwierdzeniu warunków umowy kredytowej za pomocą otrzymanego kodu SMS. Aby wówczas zrealizować zakupy, wystarczy wrócić do naszego sklepu i wybrać inną formę płatności.

Ostatnio przeglądane

Pytania i odpowiedzi

Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie, należy:

1. Dodać interesujące produkty do koszyka, a następnie do niego przejść.

2. Wybrać preferowaną formę dostawy i płatności.

3. Wypełnić niezbędne dane, a w razie potrzeby, wprowadzić również dane do faktury.

4. Wprowadzić opcjonalną uwagę do zamówienia i potwierdzić regulamin sklepu.

5. Sfinalizować i potwierdzić zamówienie, klikając przycisk "Zapłać".

W przypadku jakichkolwiek problemów, prosimy pamiętać, że zamówienie można złożyć również i telefonicznie, czy też poprzez e-mail.

Czy można dokonać zakupów bez rejestracji?

Tak. W przypadku zakupów w naszym sklepie internetowym konto nie jest wymagane, rejestracja jest całkowicie dobrowolna.

Rejestracja pozwala uzyskać dodatkowy dostęp do historii zamówień, zapisywania wybranych produkty, a także szybkiego i wygodnego składania zamówienia, bez konieczności ponownego wprowadzania danych.

Czy można uzyskać fakturę VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Wystarczy podczas składania zamówienia w sklepie internetowym zaznaczyć pole „Proszę o fakturę na firmę” i podać dane do faktury.

Jak szybko nastąpi wysyłka?

Dokładamy starań, aby zamówienia realizować błyskawicznie - ponad 97% wysyłamy już w 24h. W przypadku, gdy szczególnie zależy Ci na szybkości realizacji zamówienia, poinformuj nas o tym, dodając komentarz przy składaniu zamówienia.

Czy zabezpieczacie przesyłki przed uszkodzeniem?

Tak, aby zabezpieczyć przesyłki przed ryzykiem uszkodzenia używamy fabrycznych opakowań, wnętrze wypełniamy wieloma warstwami styropianu, a na zewnętrznej stronie paczki umieszczamy ostrzegawcze taśmy, które informują o jej delikatnej zawartości. 

Ile kosztuje dostawa?

Dla wszystkich przedpłaconych zamówień powyżej 200 zł, dostawa jest całkowicie darmowa!

W przypadku zamówień poniżej tej kwoty, należy liczyć się z kosztem dostawy w wysokości 15 zł lub 20 zł w przypadku wysyłek za pobraniem.

Jakie są dostępne metody płatności?

Zamówienie opłacić można na wiele sposobów:

  • Przy pomocy szybkich płatności PayU lub Przelewy24
  • Płatnością BLIK
  • Kartą bankową Visa, bądź Mastercard
  • Wykonując przelew tradycyjny - przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto bankowe: PKO Bank polski 67 1020 1169 0000 8002 0807 5386
  • Płatność za pobraniem - zapłata gotówką lub kartą, przy kurierze

Więcej na temat sposobów płatności możesz przeczytać tutaj.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak. Wszystkie produkty posiadamy dostępne od ręki, można je odebrać bezpośrednio z naszego showroomu w Broniszach, przy ulicy Świerkowej 1A. Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.

Jak zwrócić produkt?

Na wypadek, gdyby produkt nie spełnił oczekiwań lub zmieniłaby się koncepcja wnętrza, umożliwiamy dokonanie zwrotu w ciągu nawet 30 dni. Ponadto, oferujemy wygodne możliwości zwrotu, w tym opcję zamówienia kuriera po odbiór przesyłki. Więcej o przebiegu procedury dowiesz się tutaj.

PISZĄ O NAS



Wysyłka
Płatności
Opinie